Hotel Ramada By Wyndham Amsterdam Airport Schiphol
Hvor er indkvarteringen?
Egenskaber
Vælg dit værelse
Hotel Ramada By Wyndham Amsterdam Airport Schiphol
Dette er et elegant firestjernet hotel, der er ideelt placeres i et roligt område blot 5 kilometer fra Schiphol Amsterdam lufthavnen. I dette etablissement, der ikke er langt fra Amsterdams centrum, er der garanti for en god nattesøvn. Endvidere tilbyder ejendommen også ideel indkvartering for gæster på forretningsrejse. Alle de smukt indrettede værelser har gratis Wi-Fi og aircondition. Hotellet har 11 møderum, en stilfuld lobby-bar og en pub. Gæsterne kan også nyde godt af en restaurant, svømmebassin og sauna på stedet. Ejendommen ligger ved siden af et wellness-center og sportscenter, og alle sportsentusiaster får med garanti en god tid. Gratis busservice kører fra hotellet to gange om dagen.
Andre navne på Hotel Ramada By Wyndham Amsterdam Airport Schiphol:
Vilkår og serviceydelser
Generelt
- Check-in begynder: 15:00
- Check ud afsluttes klokken: 11:00
- WiFi
- Internetadgang
- Parkering
- Kæledyr tilladt
- Aircondition
- Elevator
- Handikapvenlig adgang.
- Ikke-ryger værelser
Receptionen
- Bagageopbevaring
- Sikkerhedsboks
- Pengeveksel
- Sightseeingskranke
- presse
Aktiviteter
- Adgang til stranden
- Tennis
- Squash
Mad og drikke
- Restaurant
- Børnemenu
- Særlige diæter (efter forespørgsel)
- Roomservice
Transport
- Jeg ønsker at bestille transfer
Fællesområder
- Tv
Business faciliteter
- Business Center
- Møderum
Butikker
- Butikker
- Supermarket
Wellness
- Swimmingpool
- Udendørs swimmingpool
- Børnepool
- Indendørs swimmingpool
- Liggestole
- Solarium
- Spa
- Spabad/jacuzzi
- Sauna
- Massage
- Fitness
Bedømmelser
Kommentarerne udtrykker personlige meninger fra rigtige Destinia kunder, der har fuldført spørgeskemaet der er sendt fra Destinia, efter deres ophold i indkvarteringen, eller som har fuldført spørgeskemaet gennem det tilsvarende afsnit på websiden. Disse kommentarer repræsenterer ikke nødvendigvis Destinias opfattelse. Anmeldelser der indeholder faktuelle ukorrekte oplysninger, fornærmelser eller nedsættende kommentarer, eller dem der indeholder personlige oplysninger fra kunderne, skal ikke postes. Anmeldelser er beregnet ud fra gennemsnittet af pointene der er opnået gennem de fuldførte spørgeskemaer.